$ads={1}
Har du lyst til at arbejde i et spændende og travlt miljø med engagerede og kompetente kolleger, hvor humøret er højt og omgangstonen fri, så er Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S måske din nye arbejdsplads.
Vi søger til vores driftsenhed en projektsekretær til at supporte driften med forskellige administrative opgaver. Din fornemmeste opgave, er at sikre en høj og ensartet kvalitet, samt assistere vores specialister og projektledere med det økonomiske overblik på deres projekter.
Du vil i dagligdagen have et tæt samarbejde med afdelingens projektleder og øvrige team.
Vi har kontor i Gilleleje og i Glostrup og du skal forvente, at der vil være aktivitet på begge lokationer. Lad os dog lige uddybe det lidt nærmere. Har du base i Gilleleje, skal du forvente at være en-to om ugen i Glostrup, hvorimod du, hvis du har base i Glostrup, skal forvente at have to dage om ugen i Gilleleje.
Dine arbejdsopgaver
- Økonomisk opfølgning på projekter, herunder fakturering
- Samling af teknisk og kvalitets-dokumentation
- Registrering af ressourceforbrug (mandetimer, maskintimer mv.) på projekter
- Tilsyn og opmåling på projekter
- Møder – indkaldelse og referat
- Ad hoc administrative opgaver
Din profil
- Min. fem års erfaring med kontorarbejde eller fra lignende stilling - gerne inden for Bygge og Anlæg
- Du har flair og interesse for regnskab og økonomi og erfaring med fakturering
- Du sætter en ære i at levere høj kvalitet og følger dine opgaver fra start til slut
- Du er god til at planlægge, strukturere og har en veludviklet ordenssans
- Du trives i et hektisk arbejdsmiljø, hvor opgaverne står i kø
- Du er imødekommende og værdsætter at have en bred kontaktflade til alle niveauer i organisationen
Du bliver en del af …
Entreprenørfirmaet Nordkysten, er en familieejet virksomhed, der opererer regionalt og udfører små og store forsynings- og anlægsydelser for både offentlige og private bygherrer. Vi arbejder bl.a. med kloak, klimasikring, no-dig, anlæg- og infrastruktur, elforsyning og signalanlæg, fjernvarme og vandledninger samt etablering af fibernet i Nordsjælland og hovedstadsområdet – vores kompetencer spænder vidt. Vi går ikke på kompromis og leverer kvalitet og løsninger indenfor vores specialiserede kompetencer.
Du vil opleve en arbejdsplads med en uformel omgangstone, hvor dit arbejde gør en afgørende forskel på resultatet og bliver påskønnet. Vi spiller hinanden bedre som kolleger og efterlever værdierne i hverdagen:
Troværdighed – vi leverer et godt produkt og en god proces. Kunder og kolleger kan regne med os.
Ansvarlighed – vi tager ansvar for opgaven, miljøet, kunden og kollegaen.
Samarbejde – vi hylder sammenhold og deler viden for at sikre det bedste resultat.
Løsningsorienteret – vi går efter den bedste løsning for vores kunder og for Nordkysten.
Er du vores nye projektsekretær?
Så vil vi rigtig gerne høre fra dig. Vi holder samtaler løbende, så ansøg hurtigst muligt via knappen 'Ansøg online' - det tager maks. 60 sekunder. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-partner Sarah Bykær på sab@nordkysten.dk